saçma(la)-lık

Emin ol, o kadar da zor değil.. Havada asılı duran, hani günlerce, haftalarca konuşmayıp, beynimizde dönüp dolanan, birbirimize ağzımızı açmaya takadimizin kalmadığı, boş boş yüzümüze baktığımız o zamanlardan kalan, biriken o kelimelerimizi- uzat elini(bana değil)- topla, hepsini bir sıraya koy ve bana saçmala.. ama susma!
bilmek istemesem de bilmek istiyorum emin ol.. bilmek istedim, anlat istedim, konuş istedim, aramızdaki şeffaf duvar yırtılsın istedim, sana dokunduğumda hissedebileyim istedim..susmamanı istedim senden..sus olma istedim ama..sustun..
tamamen hani kurgudan uzak, çalakalem yazılmış hikayeler gibi anlamsızdık; anlam bulanıklığımız çoktu, kaostuk. -ağırıma gidiyor konuştukça-
kurtulamayacağım,kurtulacaksam bile zor görünen, yakama yapışan(yükünü hissettiğim, hala ağrıma giden), hayatımın içine sıçıp bıraktığın tek kelimeyle, ruhumu karmaşaya sürükleyen, "bir şey" oldu bana evet..
ama sana
hiç bir şey olmadı...

Yorumlar

  1. başarılı bi çalışma olmuş."tamamen..." başlıyan kısımdan sonraki kısım can alıcı noktası olmuş. o saçmalıkların ardında war olan histeriğin; son çırppnışları gb..

    YanıtlaSil
  2. öyle inanmıstım mutluluga sevgiye tamamen inancımın kayboldugu zamanda cıkmıstı karsıma..ona sarıldıgımda bedenim titrer,ellerini tuttugumda ise ellerim terlerdi ,bu kez inanıyordum o gercekten farklı birisiydi anlıyordu beni yada ben oyle sanıyordum..zamanla bazı seylerın farkına vardım gercek dediğim insan gun gectikce sahtelesmeye baslıyordu gerek sözcükleri..gerek se gözleri ile...inancımı kaybetmeden devam etmisdim bir kez daha ona soledigim seylerin zamanla dogru oldugunu anlamıstım ama o hala kendi dogrusunda ilerlemekteydi..günler gecdi bu yuzden ben suclandım haklı oldugum halde ama yine de pes etmemisdim cunku ben onu gercekten farklı sevmistim ve yukarıda yazdıgım o ovgu dolu sozler,yasadıgım onca sey bir film gibiymis adeta senaryosu gercek oyuncusu ise sahte olan bir film..bilmiyorum cok acı cekdim..onsuz olmaz dedim ama oluyormus her gecen gun bir kez daha kendime guluyorum ben bunu haketmemisdim cunku ben farklı sevmisdim..o hep susmustu ben ise konustum konustugum icin yanlıs oldum bu o kadar da onemli değil aslında giden gitti burada benım hic bir sucum yok!gun gelecek herkes ne yaptiginin farkına varacak sahtelikler arasından kurtulmak icin cırpınacaklar ama o gun icin cok gec kalmıs olacaklar..ben kendimi biliyorum sende bil bundan boyle.. seni pek fazla tanımıyorum ve ben artık bunun icin ugrasıyorum aslında yasadıgımz seyler bir bakıma cok benziyor birbirine..kendine iyi bak prenses sen gercekten ozel birisin en azından tanıdıgım kadarı ile..

    facebook.com/f.junkie

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar