sınır ihlali

"Yanlış adım attığını bilir insan" öyle mi??  ne zaman yanılır, ne zaman yanılmaz bunu bilebilir..doğru yolu yanlış adımlara kurban etmiş birisi var karşında ne de olsa.. benim hayatım nedir ki senin yanılgılarının yanında?? sadece kalbimin başka atması yeterli, kalbimden beynime ulaşan o garip hissi, -acı veya sızı.. ya da ruh ağrısı evet- duymam yeter.. hiç gözünün yaşına bakmıyorum sarfettiğim onca emeğin ardındaki bana, biliyorum düşeceğimi ve yokedeceğimi her bir zerremi.. biliyorum geceler benim için bir anlam ifade etmeyecek ve uyku girmeyecek gözüme ; hep aynı kabusları örtündüğüm battaniye misali çekeceğim yine üzerime.. neden o anlamsız tekrarlayışlar ismini, adının her harfi, yüzünün her bir noktası, bana bakarkenki sen gözlerimin önünde? ne kadar yakınmışım meğerse uçuruma değil mi ama, her uçuruma giden yol yanlışlıktan mı kaynaklıdır sence? insan bilerek hata yapabilir, yanlış mıdır her hata? aklının ve kalbinin bilinmeyende kalmaması uğruna bütün sınırları ihlal edip, yeni topraklar yaratmak kendine hükmedebileceğin - bütün sınırları uçurumlarla bezenmiş, istila edilme ihtimali ihtimalsiz- ve  içinde biz olan..
söylesene, ben bütün sınırlarımı ihlal ederek
sırf sen yanıldın diye
yanlış bir adım mı atmış oldum sana gelmekle?

Yorumlar

  1. "Korkaklar ölmeden önce pek çok kez ölürler, cesurlar ise sadece bir defa..." - Julius Caesar

    YanıtlaSil
  2. söylenecek başka bir söz kalmadı..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uzayıp giden paragraflar..