Beyoğlu'nun dar sokaklarında kaybolacak aklın, evinin ordaki sahilden intihar edecek yazılmamış veda mektupların ve ben anılarımızın olmadığı sokakları bulup işaretleyeceğim haritalarda.. Ne sana sarıldığım ne vedalaştığımız, seslerimizin bile yükselmediği evlerin perdelerinden güneş sızmayan odalarını bulup oralarda uyuyacağım.. 
***
Hala aynı parfümü kullanıyorum ve şimdi anlıyorum neden bu kadar sevdiğini.. Sadistçe akıttığın göz yaşlarımla doldururdum o parfüm şişesini, ondan bu kadar güzeldir kokusu. Kullandıkça seni bana sıkıyorum, kafama kurşun sıkar gibi ama her seferinde yaşayarak.
***
Adının geçtiği kaçıncı içki masası, her seferinde seni unutmak için oturduğum o masalardan, çürümeye yüz tutmuş kalbimle yüzleşerek kalkıyorum.. Ben aklımı meyhane köşelerinde bıraktım, çiçek satan çocuklar geldi, tavşanlara niyet çektiren kadınlar aldı o çiçeklerden.. Sen yoktun, görmedin hiç.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uzayıp giden paragraflar..