Bu saatten sonra hayatıma giren adama diyeceğim ki;
"Beni yaşamazsan çok şey kaybetmezsin; yaşarsan birşey kazanmazsın da çünkü yangın yerine dönüp sonra sönen, parçalananan, toparlanan sonra tekar yanan ve tekrar sönen bir bedenden ve o ruhtan senin alacağın hiç bir şey yok.
Ben hayatında gördüğün en zarif kadın değilim, en paçoz kadın değilim, annen değilim, süper kahraman değilim, bakire değilim, fahişe değilim..Ben bekaretimi bacak aramdan ziyade hayatımı siktirmeyi başararak kaybettim. Ben bana aşkla baktığını sandığım gözleri bir süre sonra oyma isteğini bastırarak, içimdeki seri katil hissiyatını ayyuka çıkarttım. Beni sevmeyen değil ama seviyormuş gibi yapan tüm insanları elimden gelse teker teker kurşuna dizmek ve karşılarında kadeh kaldırmak isterdim ama bunları yapmadım.. Kimseye hiç bir şey yapmadım aslına bakarsan.. Yanılttım sadece ama istemeden. Herkes hayalindeki kadını ben sandı çünkü. Öyleymişim gibi davranmadım ama olmadığımı da söylemedim ve yanılttım onları.
Bilmedikleri şey şuydu ki hayaller değişir ama kadınlar aynı kalır. Sevdikleri kadını bir daha sevmeyecek olmaları normaldi ama her zaman -en sonunda- beni üzmeye çalışmaları sonları oldu aslına bakarsan.
Kim olduğuma gelince, ben tüm sınırları kendi bedeninden ibaret olan ve aklının kalesiyle korunan bir ülkenin kraliçesiyim artık. Beni sev diye sana hükmetmeyeceğim  çünkü bunları duyduktan sonra senin bu topraklarda işin olmadığını anladın sen.. 
Sana vazgeçme lüksü bile vermiyorum gördüğün gibi.
yalnız öleceğim ben.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uzayıp giden paragraflar..