Gözümü açtığımdan itibarenki o zaman dilimi içinde, hele ruhumu mengeneyle sıkıştırıyormuş hissi veren bir de işim varken, kafamın içinde devir daim yapan tek şey kahve bende.. Erkeklerin sabah ereksiyonu, benim kahve, bazen sütlü bazen şekerli.. Bazen evde yapıp işyerine termos muglarda götürüp götürmeme ikilemi.. İşyerlerindeki dandik kahvelere talim etmek zorunda kalan her kahve severin kurtarıcısı o muglar.. İstiyorum ki kimse içmeye mecbur bırakıldığı izmarit tadında kahvelerle mutsuzluk çekmesin.. O'na da "termoslardan alsana kendin yapar işe götürürsün" dedim bir gün.
-nereden alayım, nerde var?
-pek matah birşey değil, her kahvecide var aslında dedim.
-mutluluğu da sormak isterdim ama  her kahvecide yok
dedi.

Düşünsene, giriyorsun kahveci dükkanına "bana bir karamel latte bir shot ta mutluluk lütfen" diyorsun.

Yorumlar

  1. Market alışveriş listemi yazarken mutlaka listeye huzur da yazıyorum. Komik oluyor, eğleniyorumz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uzayıp giden paragraflar..