Kalp kırıklığım yok kimse için, kırgınlığım yok,üzüldüğüm acı çektiğim yok.. Sevdiğim adamları bir şekilde azat edebiliyorum kendimden. Hayatımın kısır döngüsü.. Benle hayal kurmaya başladıkları zaman  ikimize baktıkları o aynayı kırıyorum- çok istediğim için istemiyorum o görüntüyü- ben de baktım çünkü onların baktığı gibi en başından; bir kere bakıp unutuyorum.
Aslında tüm hatıralarım düğüm olmuş sarmaşıklar gibi.. Bazen olayları başka insanlarla yaşamışım ya da farklı zamanda başka biriyleymişim gibi.. Yer yer boşluklar olan bilinçaltımın en derinine itip üstünü örttüklerimden kalan geçmişim, tanıdığım adamların silüeti, sildiğim dostlarım, gelecek planlarım, eski-yeni ben, herşey kör düğüm vaziyette..
His namına hiç bir şey hissedemiyorum hala ama düşünmekten de vazgeçemiyorum..
Kuru düşünceler.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uzayıp giden paragraflar..